tumblr_m6gqi4CV7X1r729r3" alt="Back To Top">

maandag 21 juli 2014

Ik en mijn liefde voor mijn laptop ♥♥



sweethearts,

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar I LOVEE MY LAPTOP. Ik kan niet zonder hahha nee grapjee . Maar de meeste tijd zit ik op me laptop , buiten het bloggen om. Kijk ik heel veel series en de serie die ik nu aan het kijken ben is The vampire diaries. het is echt een hele leuke serie, ik ben nu bij seizoen 3 aflevering 5. Seizoen 5 is net begonnen, helaas is ie alleen in amerika te zien maar ik heb hem gedownload. Voor de rest doe ik bij niks anders behalve op youtube videos kijken. Ik kijk zelf ook nauwlijks tv, alleen als ik weet dat er een leuke film te zien is. Ik heb trouwens een acer laptop met. Windows 8, ik ben er erg blij mee. En ja dit was eigenlijk een beetje mijn laptop verhaal, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,maaike.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten