tumblr_m6gqi4CV7X1r729r3" alt="Back To Top">

zondag 14 september 2014

Bioderma Crealine


Hee allemaal vandaag heb ik voor jullie een review. Ik heb SUPEEER lang niks op mijn blog gezet maar ik heb heel erg voor uit gewerkt, niet me filmpjes maar wel met blogartikelen. Maar laten we lekker beginnen :).

Ik denk dat iedereen wel weet wat Bioderma is het is een hele fijne collectie, en het fijnste product is Bioderma Crealine vind ik zelf hihi. Wat is Bioderma Crealine nou eigenlijk? Bioderma Crealine is een micellaire water. Het is een heel zacht product om je gezicht   te reinigen. Ik gebruik het in de avond en de ochtend, ik doe dan een beetje op een watje.


 Mijn zus gebruikt bioderma al langer dan een jaar, en mijn zus vind het heel fijn. Ik heb zelf een klein flesje gekocht, maar zijn zus koopt altijd grote flessen zoals je ziet op de foto hier boven.  Waarom is bioderma zo fijn? Bioderma is super fijn omdat er hele meelde ingrediĆ«nten in zitten, het bestaat bijna alleen uit water(zie foto hierboven) Je kan bioderma alleen in Frankrijk kopen helaas, en natuurlijk bestellen, dit kleine flesje is €4,99 maar dat verschilt van winkel, en de grote flessen zijn ongeveer €19,00 per stuk. Dit was dan alweer de review, en misschien is het je opgevallen ik heb perrongelijk op foto bovenaan review met een ´u´ geschreven hihi, ik hoop dat jullie dezen review leuk vonden.

Om de dag staat er een artikel online !!

Veel, liefs
Maaike





Geen opmerkingen:

Een reactie posten