tumblr_m6gqi4CV7X1r729r3" alt="Back To Top">

donderdag 26 juni 2014

Make your feet summer proof

Hey vandaag doe ik een soort pedicure. En ik laat vandaag zien hoe ik mijn voeten doe, nadat ze de hele winter in schoenen heeft gezeten ze zagen er echt super slecht uit. Ik zeg alvast sorry voor mijn lelijke voeten :(. Ik leg stap voor stap uit hoe ik mijn voeten doe. Enoy.



Ik laat eerst zien wat ik gebruik. 
  1. Emmer: Voor me voeten in te doen.
  2. Badzout: Dan worden je voetjes zacht :)
  3. Bodylotion: Dit is nog een oude flacon van guerlain, daar heb ik het in gedaan.
  4. Vijl: Om me nagels in vorm te vijlen.
  5. Schaartje: Om me nagels te knippen.
  6. Teensprijders: Zo kan je lopen of ander dingen doen zonder dat je nagellak word verpest.
  7. Wattenstaafjes: Om de nagellak rondom je nagel weg te halen.
  8. kokos olie: Voor om je voetjes lekker zacht te maken.
  9. Vijl: Om je eelt weg te halen.
  10. kokos scrub: Om je voetjes zacht te maken.
  11. nagellak remover: Om je nagellak weg te halen.
  12. Watjes: Voor om je nagellak weg te halen/
  13. Nagellak: Leuke kleurtjes de 2 de heb ik achteraf niet gebruikt (de mint groene)
  14. Scrub: dit zelf gemaakte grove om doodehuid cellen er af te halen.


Stap 1.

Als eerste vul je je emmer met water, en daarna heb ik wat van badzout er in gedaan.



Stap 2


Haal je oude nagellak er af, sorry dat je me vinger ziet.


Stap 3


Laat je voetjes lekker weken, ik heb wat lavendel er in gedaan voor de geur.
Stap 4

Dan als je ze zacht genoeg vind kan je het eelt gaan weg halen, ik doe het met een ouderwetse :P

Stap 5


Dan is het tijd om je nagels te gaan knippen en vijelen, vijl naar 1 kant anders krijg je haaltjes.



Stap 6


Nu ga ik lekker me voetjes in vetten, kokos olie is daar perfect voor. Probeer je nagels te vermijden, anders komt je nagellak er niet mooi op.




Stap 7

Nu doe ik deze tussen mijn tenen en dan kan ik beginnen :)


Stap 8

Nu ga ik lekker me nagels lakken dit is de: nummer 20 meet me at corral island





Stap 9

Dit is de max base coat, en ik vind hem heel mooi als top coat, hij geeft een hele mooie glossy effect.





Stap 10


Nu ga ik deze twee scrubs aan brengen ik vind deze twee samen heel erg fijn.






Stap 11

De aller laatste stap doe ik nog een lekker lotion, omdat na scrubben je voeten weer een beetje ruw kunnen zijn.



En ja dit is het eind resultaat, k hoop dat jullie het leuk vonden, om te zien hoe ik mijn voeten weer een oppepper geef :). 

tot de volgende keer xxx Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten