tumblr_m6gqi4CV7X1r729r3" alt="Back To Top">

woensdag 11 juni 2014

review: W7 In The Buff Natural Nudes Eye Colour Palette


Hi allemaal vandaag review ik dit super mooie palet dat ik van me zus voor me verjaadag heb gekregen ik ben pas over 3 dagen jarig maar ik heb hem al in voren gereken jippie :).  Ik wilde hem heel graag hebben maar in alle winkels was die al uitverkocht, dus me zus heeft hem voor me besteld :).


Hij is 8 euro en dat is heeel goed koop voor zo'n goed uit ziende palet, hij heeft 12 hele mooi nude tinten.Het palet lijkt heel erg op het Urban Decay Naked 2 palet. de binnen en de buiten kant, ik vind de buiten kant ook heel erg luxe lijken ook echt niet goedkoop. 


Sorry de swatches zijn heel erg slecht te zien ze lijken allemaal op elkaar :(. Ik had ze niet goed geplaatst zodat ik geen goede foto kon maken. En het licht was ook erg slecht in me kamer. De kleuren die meer rechts zitten zijn het donkerst. Ik vind dat ze echt hele goede pigmentatie hebben, ook de lichter kleuren hebben een goede pigmentatie. Ik ben erg onder de indruk.


 De kwast is niet veel soeps maar dat verwacht je ook niet echt. Het platte kwastje maakt de oogschaduw korrelig en kapot als je er over heen gaat. En ik werk natuurlijk liever met goede kwasten dan met een spons applicator.



     Dit is de look die ik er heb mee gemaakt ik ben erg tevreden ze werken erg fijn ze laten ook geen overbodige korreltjes achter waardoor je niet hoeft te vervagen. Het is zeker een aanrader. ik hoop dat jullie dit review leuk vonden.

xx maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten